Veel gestelde vragen | Stropdassen.NL™- nr.1 stropdassen Veel gestelde vragen – Stropdassen.NL™- nr.1 stropdassen

Beste Klant,
Onze medewerkers doen zorgvuldig hun best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. Bestellingen die op werkdagen vóór 18.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten helaas niet meer voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op deze pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Bezorgdagen

Op werkdagen besteld voor 18.00 uur, dezelfde dag nog verstuurd met PostNL.
Hieronder ziet u de *bezorgdagen van uw bestelling:

Bestelling geplaatst voor 18:00 op: De bezorg datum voor gratis verzendingen De bezorg datum voor snelle verzendingen
Maandag Woensdag Dinsdag
Dinsdag Donderdag woensdag
Woensdag Vrijdag donderdag
Donderdag Zaterdag vrijdag
Vrijdag Maandag Zaterdag
Zaterdag Woensdag Dinsdag
Zondag Woensdag Dinsdag
* Let op, deze bezorgdagen zijn indicatief en kunnen afwijken.


Niets ontvangen?

Controleer voordat u contact met ons opneemt alstublieft eerst of u een verzendbevestiging van ons binnen heeft en controleer dan of uw adress correct staat. Is deze data allebei correct en is uw pakket later dan 2 dagen na de verwachte leverdatum? dan kunt u contact opnemen via het volgende formulier:

Contact formulier

*)Uiteraard zullen wij ons best doen om zo spoedig mogelijk te reageren,maximaal binnen 1 werkdag.

Bestellingen die door de brievenbus passen worden met PostNL (briefpost)verstuurd. U hoeft in dit geval niet thuis te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen. Deze zendingen hebben geen track en trace code en hiervoor kunnen we geen status opvragen. Bestellingen die groter zijn worden automatisch als pakketpost aangemeld, hiervoor ontvangt u in de verzendbevestiging een track en trace code welke u op de site van Postnl kunt invullen om de status van de zending en de verwachte bezorgtijd te bekijken.

Controleer voordat u contact met ons opneemt alstublieft eerst of u per email een verzendbevestiging van ons ontvangen heeft en of uw adresgegevens juist en volledig zijn ingevuld. Als u een fout heeft gemaakt bij het opgeven van uw verzendadres neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we kunnen kijken of het nog kan worden aangepast.

Wij verzoeken u vriendelijk te wachten tot 2 werkdagen na de verwachte levertijd. Is uw bestelling dan nog niet in huis dan kunt u contact opnemen via onderstaand formulier, onze afdeling logistiek zal in dat geval direct uw vraag in behandeling nemen en u zo spoedig mogelijk informeren:

Contact formulier


Ruilen of retourneren van uw aankoop

Ruilen of retourneren van uw aankoop? Wij doen niet moeilijk, zolang u zich aan de spelregels houdt bieden wij ook na uw aankoop een uitstekende service. Wij zijn lid van de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie en conformeren ons aan de Algemene Voorwaarden. Zo hebt u bij ons een bedenktijdtermijn van 14 dagen. U kunt binnen deze 14 dagen aangeven een artikel te willen retourneren. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen om het artikel terug te sturen. Zo spoedig mogelijk en uiterlijk 14 dagen na ontbinding betalen wij uw volledige aankoopbedrag terug, inclusief de betaalde bezorgkosten. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Wij kunnen wachten met terugbetaling todat wij de retourzending hebben ontvangen, of u kunt aantonen dat u het product/de producten heeft geretourneerd.

Indien u een artikel wenst te ruilen voor een ander artikel of wilt retourneren volgt u dan de stappen zoals hieronder zijn weergegeven:

Let op: wij rekenen geen verzendkosten voor verzending van het nieuwe artikel naar uw adres!

Procedure voor ruilen & retourneren conform algemene voorwaarden Thuiswinkel:

  1. Download hier uw modelformulier voor herroeping (Download)
  2. Vul het formulier in en stuur deze tezamen met uw artikelen terug naar het adres zoals vermeld op het formulier
  3. Een vervangend artikel zal, mits voorradig, binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw retourzending worden toegestuurd.

Uitzonderingen

Niet alle artikelen komen in aanmerking voor retourneren. Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het artikel wil houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U mag de producten uiteraard wel beoordelen/gebruiken zoals in een winkel ook mogelijk is. Artikelen waarvoor de waardevermindering in rekening wordt gebracht zijn artikelen die:
  • Gedragen zijn (passen wel toegestaan).
  • Beschadigd zijn na het openen van de verpakking.
  • Vlekken hebben.
  • Naar ons worden verstuurd met "RETOUR AFZENDER".
  • Slag- of stootschade hebben ondervonden.
  • Zakelijke bestellingen en custom-made artikelen kunnen niet worden geretourneerd
Voor zakelijke bestellingen kunnen, indien niet custom-made, de artikelen wel worden geruild voor een andere kleur/design.
Lees voor meer informatie ook onze Algemene Voorwaarden.

Onze betalingsmethoden en verwerkingsduur

Bij Investico E-Commerce B.V. bieden wij u een aantal zeer gemakkelijke betaalmethode aan en bijna allemaal zonder extra kosten. Kiest u zelf de methode die u het gemakkelijkst vindt.

Betaalmethode Kosten Verwerkingsduur Beveiliging
iDeal geen Direct (binnen enkele minuten) SLL + Beveiliging van uw bank
Mastercard geen Direct (binnen enkele minuten) + SSL 3D Secure PIN
Visa geen Direct (binnen enkele minuten) SSL + Verified by VISA
American Express geen Direct (binnen enkele minuten) SSL
Paypal geen Direct (binnen enkele minuten) SSL
Overboeking geen 2-3 Werkdagen Internet Bankieren
Op rekening (Zakelijk) Administratie- en Verzending Direct (na authorisatie door Business Desk) -

Voor creditcardbetalingen geldt dat wij de creditard pas belasten nadat de artikelen door u ontvangen zijn. U hebt dus altijd de zekerheid dat u pas betaalt na ontvangst van de bestelde artikelen.

Online betalen met iDeal

iDEAL is betalen via internetbankieren via uw eigen bank, dus vertrouwd, veilig, gemakkelijk en snel. Hoe werkt iDeal? Op het moment dat u een onlineaankoop wilt afrekenen, kunt u op het scherm kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden.


  • U kiest dan voor iDEAL. Daarna selecteert u de bank waar u uw onlinebankzaken regelt. U komt dan in het internetbankierprogramma van uw eigen bank terecht waar alle relevante gegevens al staan ingevuld. Voor u dus geen ‘gedoe’ met het overnemen van ordernummers en bedragen.
  • Vervolgens autoriseert u de betaling op de voor u bekende manier - e.dentifier, ASN Digipas, Acces Key, Easykey, Tan-code, Random Reader, Digipas of Identifier – van uw bank.
  • Daarna bevestigt uw bank de betaling. Ten slotte verlaat u het internetbankierprogramma en keert u weer terug naar een van onze webshops. U ontvangt hiervan een ontvangst bevestiging per email. Bovendien betaalt u voor iDeal bij ons niets extra! Voor een online demo van iDeal klikt uhier. .

Direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht
Uw betaling is meteen zichtbaar in uw elektronische rekeningoverzicht van uw bank. Heel handig want zo houdt u overzicht op uw betalingen, bovendien zijn uw naam en rekeningnummer pas bekend bij ons nadat u de betaling heeft goedgekeurd.


Een onbekende naam op uw bankafschrift
Wanneer u een online-aankoop doet, verwacht u dat de naam van de webshops op uw rekeningoverzicht verschijnt. Omdat de webshop waar u uw aankoop doet onderdeel uitmaakt van een groter moederbedrijf zal u op uw afschrift de naam Investico E-Commerce B.V. te zien zijn. Uw betaling komt via dit rekeningnummer bij de juiste webshop terecht.

Online en telefonisch betalen met uw CreditCard

Online
Betalen met uw creditcard op Internet is net zo veilig, gemakkelijk en simpel als in de winkel. Online betalen met creditcard werkt als volgt:
  • U vult slechts het creditcard nummer, de vervaldatum en de driecijferige veiligheidscode op de achterkant van de creditcard (CVC code) in op de betaalpagina van Investico E-Commerce B.V.
  • U hoeft u niet te registreren om online een betaling te kunnen doen.

LET OP: Zowel Mastercard, als VISA en American Express vragen bij online betalen om het invoeren van een extra PIN code. Dit ter voorkoming van fraude en misbruik van uw creditcard. Bij Mastercard heet dit 3D Secure en bij VISA verified by VISA. Hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening.

Telefonisch

Toch liever een medewerker spreken en uw bestelling direct plaatsen en afrekenen? Bij ons kan dat uiteraard. Via onze telefonische Servicedesk kunt u telefonisch uw bestelling plaatsen en direct uw bestelling betalen met uw creditcard. Zo wordt uw bestelling direct verwerkt en heeft u het nog sneller in huis. Veilig en simpel, onze professionele Servicedesk medewerkers staan u graag te woord op +31(0)20-8200018.

Overboeking

Uiteraard kunt u bij ons ook uw bestelling betalen door middel van een overboeking (vaak via internetbankieren). Als u tijdens het plaatsen van de bestelling kiest voor overboeking ontvangt u per email de instructies voor het overboeken van het totaalbedrag.

LET OP: verwerking van uw betaling via overboeking duurt 2-3 werkdagen, als u een bestelling snel in huis wilt hebben kiest u dan voor een van onze andere betaalmethoden.

PayPal

Indien u al beschikt over een PayPal account kunt u gemakkelijk, veilig en snel uw bestelling betalen. U ontvangt direct een bevestiging van uw betaling in uw emailbox en de betaling wordt door PayPal van uw rekening of creditcard afgeschreven. Voor meer informatie over PayPal of het openen van een rekening klikt u hier. .

Kopen op rekening voor zakelijke klanten

Voor zakelijke klanten hebben wij de mogelijkheid om op rekening te kopen. Dit is gemakkelijk als u snel uw bestelling op kantoor bezorgd wil hebben zonder dat u de betaling prive moet voorschieten en vervolgens bij uw werkgever het bedrag moet declareren.
Na plaatsing van uw bestelling ontvangt u een factuur achteraf die u per bank kunt voldoen. Om in aanmerking te komen voor kopen op rekening dient uw bedrijf:
  • Ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel
  • Over een geldig BTW nummer te beschikken
  • De bestelling te laten plaatsen door een persoon die bevoegd is aankopen te doen

Voor kopen op rekening worden administratie- en verzendkosten in rekening gebracht. Onze Business Desk neemt na plaatsing van uw bestelling telefonisch contact met u op ter verificatie. Heeft u vooraf vragen neemt u dan contact op met de Business Desk op +31 (0)20-8200019. .