Klantenservice Stropdassen.NL. Voor al je vragen . | Stropdassen.NL™- nr.1 stropdassen Klantenservice Stropdassen.NL. Voor al je vragen . – Stropdassen.NL™- nr.1 stropdassen
Contact via EMAIL
Onze professionele Servicedesk reageert zo snel mogelijk op uw vragen per email om u een uitstekende service te kunnen bieden, op werkdagen zelfs binnen 4 uur.

Ondanks onze ruime bezetting kan het helaas voorkomen dat dit door grote drukte soms wat langer duurt. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Vragen voor onze Servicedesk kunt u uitsluitend stellen via onze website onder contact. Uw vraag wordt dan geregistreerd en in volgorde van binnenkomst in behandeling genomen.

Beantwoording van uw vragen per email op werkdagen maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Contact via TELEFOON
Voor vragen kunt u onze Servicedesk bereiken op +31 (0)20-8200018. Op dit nummer staan voor u klaar om u te woord te kunnen staan en eventueel te helpen bij het plaatsen van uw bestelling.

Vragen over lopende bestellingen kunt u stellen via contact. Omdat wij contact moeten opnemen met Post NL of andere bezorgdienst kan dit soms enige tijd duren voordat wij uitsluitsel hierover kunnen geven. Om de telefonische wachttijd te beperken voor andere klanten verzoeken wij u om dergelijke vragen per email aan ons te stellen.

Onze Servicedesk is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Persoonlijk contact voor zakelijke klanten
Voor zakelijke klanten hebben wij een aparte Business Desk die te bereiken is op het nummer +31 (0)20- 8200019.Onze Business Desk heeft een direct telefoonnummer voor snel en direct contact. Op deze manier wordt u nog sneller te woord gestaan. Uiteraard kunt u voor aanvraag van een offerte of andere vragen ook een email sturen via contact, waarna een van de accountmanagers contact met u zal opnemen.

De accountmanagers hebben ruime ervaring met zakelijke klanten en kunnen u inzicht geven in de voordelen en mogelijkheden die wij kunnen bieden voor zakelijke klanten.

Postadres:
Postbus 75693
1070 AR Amsterdam
(Voor retourzendingen)


Vestigingsadres:
Amstelveenseweg 500
1081 KL Amsterdam


Email: klantenservice'@'stropdassen.nl
KVK nr: 34204357
BTW: NL820225447B01


Onze Business Desk is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Openingstijden Klantenservice

Wij staan u graag te woord op telefoonnummer +31 (0)20- 8200018 tijdens de volgende openingstijden:

Maandag 09:00 18:00
Dinsdag 09:00 18:00
Woensdag 09:00 18:00
Donderdag 09:00 18:00
Vrijdag 09:00 18:00
Zaterdag Gesloten -
Zondag Gesloten -

Openingstijden Business Desk

Ook voor onze zakelijke klanten hebben wij zeer ruime openingstijden. Onze accountmanagers beschikken over een direct telefoonnummer dat 24/7 per week beschikbaar is voor spoedvragen. Uw accountmanager informeert u graag over de mogelijkheden op telefoonnummer +31(0)20-8200019. .

Feestdagen en vakanties

Om u een uitstekende service te bieden zijn wij bijna alle vakantie- en feestdagen geopend. Hieronder vindt u een overzicht van de diverse vakantie- en feestdagen waarop wij gesloten zijn, alle overige vakantie- en feestdagen zijn wij geopend.

Kerstavond Gesloten om 15:00 Aangepaste verzending
1e Kerstdag Gesloten -
2e Kerstdag Gesloten -
Oudejaarsdag Gesloten om 15:00 Aangepaste verzending
Nieuwjaarsdag Gesloten -

Account aanmaken

Voor het plaatsen van een bestelling kunt u een account aanmaken maar dit hoeft niet. U kunt ook een bestelling plaatsen zonder account.

Een account biedt echter wel voordelen bij onze shops zoals:
  • Mogelijkheid om uw orderhistorie te bekijken
  • Eventueel snel en gemakkelijk een herhaalbestelling plaatsen
  • Zelf uw gegevens aanpassen
  • Extra verzendadressen opgeven
  • Profiteren van speciale acties en aanbiedingen
Uw accountgegevens wijzigen

    Als u ingelogd bent in uw account kunt u linksbovenin klikken op 'Mijn Account', hier kunt u wijzigen aan uw account aanbrengen. De wijziging wordt dan direct doorgevoerd in uw account.Ook andere gegevens zoals verzendadres, emailadres kunt u hier gemakkelijk wijzigen. Mocht u hierbij problemen ondervinden of vragen hebben dan kunnen wij u assisteren. Neemt u gerust contact met ons op.

    Uw bestelling wijzigen of annuleren

    Indien u een bestelling hebt geplaatst en nog iets zou willen wijzigen dan kan dat uiteraard. Neemt u daarvoor contact met ons op op telefoonnummer +31 (0)20-8200018 of stuur ons een email via contact . Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling, mits nog niet verstuurd wordt aangepast of geannuleerd. Is uw bestelling reeds verstuurd dan kunt u het pakket afwachten en het vervolgens weer volgens we gebruikelijke retourprocedure aan ons retourneren. Wij sturen u dan alsnog het door u gewenste artikel toe.

    Onze betalingsmethoden en verwerkingsduur

    Bij Investico E-Commerce B.V. bieden wij u een aantal zeer gemakkelijke betaalmethode aan en bijna allemaal zonder extra kosten. Kiest u zelf de methode die u het gemakkelijkst vindt.

    Betaalmethode Kosten Verwerkingsduur Beveiliging
    iDeal geen Direct (binnen enkele minuten) SLL + Beveiliging van uw bank
    Mastercard geen Direct (binnen enkele minuten) + SSL 3D Secure PIN
    Visa geen Direct (binnen enkele minuten) SSL + Verified by VISA
    American Express geen Direct (binnen enkele minuten) SSL
    Paypal geen Direct (binnen enkele minuten) SSL
    Overboeking geen 2-3 Werkdagen Internet Bankieren
    Op rekening (Zakelijk) Administratie- en Verzending Direct (na authorisatie door Business Desk) -

    Voor creditcardbetalingen geldt dat wij de creditard pas belasten nadat de artikelen door u ontvangen zijn. U hebt dus altijd de zekerheid dat u pas betaalt na ontvangst van de bestelde artikelen.

    Online betalen met iDeal

    iDEAL is betalen via internetbankieren via uw eigen bank, dus vertrouwd, veilig, gemakkelijk en snel. Hoe werkt iDeal? Op het moment dat u een onlineaankoop wilt afrekenen, kunt u op het scherm kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden.


    • U kiest dan voor iDEAL. Daarna selecteert u de bank waar u uw onlinebankzaken regelt. U komt dan in het internetbankierprogramma van uw eigen bank terecht waar alle relevante gegevens al staan ingevuld. Voor u dus geen ‘gedoe’ met het overnemen van ordernummers en bedragen.
    • Vervolgens autoriseert u de betaling op de voor u bekende manier - e.dentifier, ASN Digipas, Acces Key, Easykey, Tan-code, Random Reader, Digipas of Identifier – van uw bank.
    • Daarna bevestigt uw bank de betaling. Ten slotte verlaat u het internetbankierprogramma en keert u weer terug naar een van onze webshops. U ontvangt hiervan een ontvangst bevestiging per email. Bovendien betaalt u voor iDeal bij ons niets extra! Voor een online demo van iDeal klikt uhier. .

    Direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht
    Uw betaling is meteen zichtbaar in uw elektronische rekeningoverzicht van uw bank. Heel handig want zo houdt u overzicht op uw betalingen, bovendien zijn uw naam en rekeningnummer pas bekend bij ons nadat u de betaling heeft goedgekeurd.


    Een onbekende naam op uw bankafschrift
    Wanneer u een online-aankoop doet, verwacht u dat de naam van de webshops op uw rekeningoverzicht verschijnt. Omdat de webshop waar u uw aankoop doet onderdeel uitmaakt van een groter moederbedrijf zal u op uw afschrift de naam Investico E-Commerce B.V. te zien zijn. Uw betaling komt via dit rekeningnummer bij de juiste webshop terecht.

    Online en telefonisch betalen met uw CreditCard

    Online
    Betalen met uw creditcard op Internet is net zo veilig, gemakkelijk en simpel als in de winkel. Online betalen met creditcard werkt als volgt:
    • U vult slechts het creditcard nummer, de vervaldatum en de driecijferige veiligheidscode op de achterkant van de creditcard (CVC code) in op de betaalpagina van Investico E-Commerce B.V.
    • U hoeft u niet te registreren om online een betaling te kunnen doen.

    LET OP: Zowel Mastercard, als VISA en American Express vragen bij online betalen om het invoeren van een extra PIN code. Dit ter voorkoming van fraude en misbruik van uw creditcard. Bij Mastercard heet dit 3D Secure en bij VISA verified by VISA. Hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening.

    Telefonisch

    Toch liever een medewerker spreken en uw bestelling direct plaatsen en afrekenen? Bij ons kan dat uiteraard. Via onze telefonische Servicedesk kunt u telefonisch uw bestelling plaatsen en direct uw bestelling betalen met uw creditcard. Zo wordt uw bestelling direct verwerkt en heeft u het nog sneller in huis. Veilig en simpel, onze professionele Servicedesk medewerkers staan u graag te woord op +31(0)20-8200018.

    Overboeking

    Uiteraard kunt u bij ons ook uw bestelling betalen door middel van een overboeking (vaak via internetbankieren). Als u tijdens het plaatsen van de bestelling kiest voor overboeking ontvangt u per email de instructies voor het overboeken van het totaalbedrag.

    LET OP: verwerking van uw betaling via overboeking duurt 2-3 werkdagen, als u een bestelling snel in huis wilt hebben kiest u dan voor een van onze andere betaalmethoden.

    PayPal

    Indien u al beschikt over een PayPal account kunt u gemakkelijk, veilig en snel uw bestelling betalen. U ontvangt direct een bevestiging van uw betaling in uw emailbox en de betaling wordt door PayPal van uw rekening of creditcard afgeschreven. Voor meer informatie over PayPal of het openen van een rekening klikt u hier. .

    Kopen op rekening voor zakelijke klanten

    Voor zakelijke klanten hebben wij de mogelijkheid om op rekening te kopen. Dit is gemakkelijk als u snel uw bestelling op kantoor bezorgd wil hebben zonder dat u de betaling prive moet voorschieten en vervolgens bij uw werkgever het bedrag moet declareren.
    Na plaatsing van uw bestelling ontvangt u een factuur achteraf die u per bank kunt voldoen. Om in aanmerking te komen voor kopen op rekening dient uw bedrijf:
    • Ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel
    • Over een geldig BTW nummer te beschikken
    • De bestelling te laten plaatsen door een persoon die bevoegd is aankopen te doen

    Voor kopen op rekening worden administratie- en verzendkosten in rekening gebracht. Onze Business Desk neemt na plaatsing van uw bestelling telefonisch contact met u op ter verificatie. Heeft u vooraf vragen neemt u dan contact op met de Business Desk op +31 (0)20-8200019. .

    Expressbezorging

    Uiteraard kan het voorkomen dat u een zending met spoed bezorgd wilt hebben, als het even kan dezelfde dag nog. Uiteraard kunnen wij dat voor u verzorgen.

    Wij hebben een eigen koeriersservice die van 7 dagen per week 24 uur per dag voor u klaarstaat. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze Business Desk op +31 (0)20-8200019.

    LET OP: Voor spoedbezorging kunnen extra kosten in rekening worden gebracht, deze zijn afhankelijk van de bestemming. Spoedbestellingen die in het weekend geplaatst zijn worden de eerstvolgende werkdag (meestal maandag) verwerkt tenzij hierover afspraken gemaakt zijn met de Business Desk. 

    Expressbezorging Wanneer/Waar Snelheid Bezorging Bezorging via
    Voor zakelijke klanten of grote bestellingen 24u/7d per week in NLD, BE en D Dezelfde dag na het plaatsen van uw order Eigen koeriersdienst

    Online bestellen en betalen

    In onze webshops maken wij gebruik van een beveiligde SSL omgeving. Niet alleen voor het afhandelen van uw betaling, maar ook voor het invullen van uw privegegevens hebben wij een speciale SSL verbinding.

    Omdat wij u graag in alle comfort en veiligheid willen laten shoppen bieden wij u deze service als Thuiswinkellid aan. Zo bent u ervan verzekerd dat u uw gegevens alleen terecht komen waar u ze wilt hebben. Een extra veilig gevoel!

    Privacy Statement

    Alle gegevens die u als klant aan ons in vertrouwen ter beschikking stelt worden uitdrukkelijk niet aan derden verstrekt of verkocht.
    Wij vragen u alleen de juiste gegevens te verstrekken voor het correct afhandelen van uw bestelling. Indien u toestemming heeft verleend voor het ontvangen van de nieuwsbrief dan gebruiken wij uw emailadres om deze naar u te versturen. Indien u geen nieuwsbrief meer wenst te ontvangen kunt u ons hierover een email sturen via contact.

    Uw gegevens worden bewaard voor eventuele vervolgbestellingen in een speciale database die niet publiekelijk toegankelijk is. Indien u dit niet op prijs stelt kunt u tijdens uw bestelling er ook voor kiezen om een bestelling als "GAST" te plaatsen. In dat geval worden uw gegevens gewist nadat uw bestelling is afgehandeld.

    Wij staan geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag onder meldingsnummer 1317421. Hieronder treft u ons officiele Privacy Statement zoals opgesteld in samenwerking met en volgens de richtlijnen van Stichting Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

    Dit is de website van Investico E-Commerce B.V.
    Ons bedrijfsadres is:
    Amstelveenseweg 500
    1081 KL Amsterdam
    Ons postadres is:
    Postbus 75693
    1070 AR Amsterdam
    Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 34204357 Ons B.T.W.-nummer is NL820225447B01

    Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch uw domeinnaam en uw e-mailadres. Bij een bezoek aan onze website bewaren wij - uw domeinnaam maar niet uw e-mailadres als u een bezoek brengt aan onze webpagina - uw e-mailadres als u dit aan ons communiceert - de domeinnaam van andere sites die u geraadpleegd hebt om naar onze site te gaan

    Deze informatie wordt gebruikt - voor intern gebruik en wordt daarna verwijderd - om de inhoud en de lay-out van onze pagina’s te individualiseren voor elke individuele bezoeker - om u later te contacteren voor marketingdoeleinden De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

    Op deze site gebruiken we cookies (een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van uw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek) - om informatiesessies te registreren, zoals informatie over hetgeen u toevoegt aan uw boodschappenlijst - om uw vroegere activiteiten op de site te registreren, om u bij uw volgend bezoek een betere dienstverlening te bieden

    Wij hebben geen partnerschappen of speciale relaties met derden op internet.

    Als wij uw gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector. Als wij bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals bijvoorbeeld financiële informatie of gezondheidsinformatie, gebruiken wij een beveiligde server. U wordt hiervan op de hoogte gesteld via een scherm dat afgebeeld wordt op onze site (pop-up).
    Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.

    Hoe neemt u contact met ons op in verband met ons privacybeleid ?
    ---------------------------------------------------------------

    Als u wenst te reageren op ons privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen een email sturen via ons contactformulier.

    Over communicatie per e-mail
    Als u in de toekomst geen e-mails wenst te ontvangen van ons bedrijf, kunt u contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

    Over communicatie per brief
    Als u ons via het web uw postadres meedeelt, kunt u van ons periodieke mailings ontvangen, met informatie over producten en diensten. Als u dergelijke mailings niet wenst te ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

    Over communicatie per telefoon
    Als u ons uw telefoonnummer meedeelt via het web, zal ons bedrijf u alleen telefonisch contact met u opnemen als dit nodig is om u te informeren over de bestellingen die u on-line geplaatst hebt.

    Indien u geen geadresseerd reclamedrukwerk en/of geen commerciële telefoontjes (meer) wenst te ontvangen, kunt u dat kenbaar maken via de website van de Stichting Infofilter: www.infofilter.nl.

    Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons « privacy-beleid ». In dat geval, zullen wij contact met u opnemen alvorens uw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om u op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om u de kans te bieden uw deelname te weigeren.

    Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Als u toegang wenst tot deze informatie, gelieve u contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

    Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren. Als u uw persoonlijke gegevens wenst te verbeteren, gelieve u contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

    Als u vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, neem dan contact op met het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag.
    ---------------------------------------------------------------


    “Deze website maakt gebruik van Google Analytics, een webanalyse-service die wordt aangeboden door Google Inc. (“Google”). Google Analytics maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op Uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over Uw gebruik van de website (met inbegrip van Uw IP-adres) wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, rapporten over de website-activiteit op te stellen voor website-exploitanten en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik. Google mag deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Google zal Uw IP-adres niet combineren met andere gegevens waarover Google beschikt. U kunt het gebruik van cookies weigeren door in Uw browser de daarvoor geëigende instellingen te kiezen. Wij wijzen u er echter op dat u in dat geval wellicht niet alle mogelijkheden van deze website kunt benutten. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het verwerken van de informatie door Google op de wijze en voor de doeleinden zoals hiervoor omschreven.”

    Standaard gratis verzending(bij directe online betaling)

    Om het online shoppen in onze webshops zo gemakkelijk en voordelig voor u te maken worden onze producten kosteloos verzonden bij directe betaling, dit geldt niet bij levering op factuur. Dit staat ook vermeld bij de producten. Er zijn dus geen verrassingen bij de kassa!

    Levertijd

    Bestellingen die u plaatst in een van onze webshops worden zo snel mogelijk verwerkt op werkdagen voor 18.00 uur.

    De bestellingen worden 3x per dag bij ons opgehaald voor extra snelle en vroege verwerking. Hiermee wordt de kans vergroot dat uw bestelling de volgende dag bezorgd wordt. Bestellingen tot 3 artikelen worden verzonden via PostNL zakelijke post. Dit betekent dat bezorging binnen 2-3 WERKdagen zal plaatsvinden.

    Bezorgdienst

    Omdat wij voor de bezorging afhankelijk zijn van logistieke dienstverleners als PostNL kunnen wij helaas geen garantie geven op bezorging binnen 1 dag. Indien u dit wel wenst bieden wij aanvullende diensten.Volgens PostNL wordt ca. 96% van de bestellingen binnen 1 werkdag in Nederland bezorgd.

    Indien u een bestelling voor een specifieke datum nodig hebt houdt u hier dan rekening mee. Onder normale omstandigheden is het niet mogelijk om uw bestelling af te halen tenzij hierover van tevoren afspraken gemaakt zijn.

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze professionele Servicedesk op:
    +31 (0)20-8200018 (bereikbaar maandag-vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur.

    Pakket traceren

    Wij versturen onze pakketten altijd met PostNL en voor ontvangst van het pakket dient altijd getekend te worden. Het trackingnummer ontvangt u dit nummer altijd in de verzendbevestiging per email. U kunt dan hier de actuele status van uw pakket volgen.

    Voorraadcheck

    Ondanks onze zorgvuldige en moderne voorraadbeheer is het mogelijk dat een artikel tijdelijk niet voorradig is. U ontvangt van ons altijd binnen 24 uur bericht indien dit onverhoopt mocht voorkomen, met een indicatie van de verwachte levertijd of eventueel een vervangend artikel.

    Indien u er zeker van wilt zijn dat een artikel voorradig is voordat u online de bestelling plaatst en dat het op tijd verstuurd wordt kunt u altijd een email sturen via contact.

    Of neem contact op met onze Servicedesk via +31(0)20-8200018.
    Eventueel kunnen wij direct uw bestelling aannemen per telefoon, wij hebben dan wel direct een betaling van u nodig om de verzending in orde te maken. Houd u in dat geval uw creditcard alstublieft bij de hand.

    Bezorgdagen

    Op werkdagen besteld voor 18.00 uur, dezelfde dag nog verstuurd, direct uit eigen voorraad.
    Hieronder ziet u de bezorgdagen van uw bestelling:

    Bestelling geplaatst voor 18:00 op: Uw Bestelling wordt bezorgd op*:
    Maandag Dinsdag
    Dinsdag Woensdag
    Woensdag Donderdag
    Donderdag Vrijdag
    Vrijdag Zaterdag
    Zaterdag Dinsdag
    Zondag Dinsdag
    *) Let op, deze bezorgdagen zijn indicatief. Volgens Post NL wordt 96% van de pakketten de volgende werkdag bezorgd, de overige 4% wordt binnen 2-3 werkdagen bezorgd. Indien u uw bestelling met spoed nodig hebt vragen wij u om eerst contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan het pakket met onze eigen koeriersdienst laten bezorgen.
    Wij denken in ieder geval graag met u mee zodat u het pakket op tijd in huis hebt!

    Niets ontvangen?

    Soms kan de bezorging van een pakket vertraging oplopen door externe factoren en komt uw pakket later aan dan in bovenstaand tabel is weergegeven.

    Als u van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen per email kunt u erop vertrouwen dat het pakket ook daadwerkelijk verstuurd is. Indien u toch vragen hebt over de status van uw bestelling kunt u altijd een email sturen via contact. (antwoord binnen 4 uur op werkdagen)

    Wij verzoeken u vragen over de status van uw bestelling per email te stellen aangezien wij eerst contact moeten opnemen met onze logistieke afdeling voor het opvragen van de status van uw pakket. Uiteraard ontvangt u zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen 4 uur op werkdagen antwoord op uw vraag.

    Beschadigde artikelen

    Ondanks onze professionele inpakkers die heel goed weten hoe uw pakket zorgvuldig ingepakt moet worden, kan het helaas toch voorkomen dat een pakket een zware reis naar u gehad heeft.

    In het ergste geval hebben uw artikelen hier ook onder geleden en zijn deze beschadigd geraakt. Wij verzoeken u voor een snelle en correcte afhandeling om dit zo snel mogelijk en bij voorkeur binnen 24 uur (zodat wij uw klacht kunnen melden bij de vervoerder) aan ons te melden via een email. Wij nemen direct contact met u op voor een passende oplossing.

    Advies over uw aankoop

    Hebt u vragen over uw aankoop of niet zeker over een juiste maat of kleur? Dat begrijpen we. Onze getrainde verkoopmedewerkers helpen u graag op weg. Wij zijn er juist om u hierbij te helpen. Bel ons gerust op +31(0)20-8200018.

    Hulp bij het plaatsen van een bestelling

    Indien u problemen ondervindt bij het plaatsen van een bestelling of het afronden van uw betaling kunt u ons gerust bellen. Wij helpen u telefonisch op weg en indien er onverhoopt een technische storing plaatsvindt op uw computer, kunnen we ook telefonisch uw bestellng aannemen. Zelfs uw betaling kunt u telefonisch met onze Servicedesk in orde maken. Een prettig en veilig gevoel!

    Bel onze Servicedesk gerust van maandag-vrijdag van 8.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer +31(0)20-8200018.

    Ruilen of retourneren van uw aankoop

    Ruilen of retourneren van uw aankoop? Wij doen niet moeilijk, zolang u zich aan de spelregels houdt bieden wij ook na uw aankoop een uitstekende service. Wij zijn lid van de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie en conformeren ons aan de Algemene Voorwaarden. Zo hebt u bij ons een bedenktijdtermijn van 14 dagen. U kunt binnen deze 14 dagen aangeven een artikel te willen retourneren. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen om het artikel terug te sturen. Zo spoedig mogelijk en uiterlijk 14 dagen na ontbinding betalen wij uw volledige aankoopbedrag terug, inclusief de betaalde bezorgkosten. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Wij kunnen wachten met terugbetaling todat wij de retourzending hebben ontvangen, of u kunt aantonen dat u het product/de producten heeft geretourneerd.

    Indien u een artikel wenst te ruilen voor een ander artikel of wilt retourneren volgt u dan de stappen zoals hieronder zijn weergegeven:

    Let op: wij rekenen geen verzendkosten voor verzending van het nieuwe artikel naar uw adres!

    Procedure voor ruilen & retourneren conform algemene voorwaarden Thuiswinkel:

    1. Download hier uw modelformulier voor herroeping (Download)
    2. Vul het formulier in en stuur deze tezamen met uw artikelen terug naar het adres zoals vermeld op het formulier
    3. Een vervangend artikel zal, mits voorradig, binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw retourzending worden toegestuurd.

    Uitzonderingen

    Niet alle artikelen komen in aanmerking voor retourneren. Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het artikel wil houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U mag de producten uiteraard wel beoordelen/gebruiken zoals in een winkel ook mogelijk is. Artikelen waarvoor de waardevermindering in rekening wordt gebracht zijn artikelen die:
    • Gedragen zijn (passen wel toegestaan).
    • Beschadigd zijn na het openen van de verpakking.
    • Vlekken hebben.
    • Naar ons worden verstuurd met "RETOUR AFZENDER".
    • Slag- of stootschade hebben ondervonden.
    • Zakelijke bestellingen en custom-made artikelen kunnen niet worden geretourneerd
    Voor zakelijke bestellingen kunnen, indien niet custom-made, de artikelen wel worden geruild voor een andere kleur/design.
    Lees voor meer informatie ook onze Algemene Voorwaarden.

    Garantie op uw aankoop

    Indien u onverhoopt een klacht heeft over een product of deze niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u hiervoor bij ons terecht.

    Ondanks het feit dat wij kwalitatief goede producten leveren en deze controleerd worden voordat deze naar u verstuurd worden, kan het voorkomen dat een artikel een gebrek vertoont of dat deze niet geheel aan uw verwachtingen voldoet. In dat geval vragen wij u om ons zo spoedig mogelijk te informeren hierover. Wij proberen in dat geval uw klacht zo spoedig en goed mogelijk op te lossen.

    Voor all artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Wij proberen het artikel kosteloos te repareren danwel te vervangen in geval van een defect. Neem in ieder eerst contact op met de Servicedesk om uw klacht zo spoedig mogelijk te verhelpen. U kunt over het algemeen binnen een week van het ontvangen van de klacht een reactie terug verwachten.

    Voor meer informatie over de garantie kunt u ook onze Algemene Voorwaarden raadplegen.

    Klachten en geschillen

    Zoals u ook aan onze reviews kunt zien zijn onze klanten zeer tevreden en hebben wij hierin een naam hoog te houden. Niet voor niets wonnen wij De Warme Douche van TROS Radar voor onze uitstekende Klantenservice!

    Dit willen wij graag zo houden. Mocht u onverhoopt dan ook een klacht hebben dan vragen wij u dit schriftelijk aan ons te melden. Wij nemen uw klacht altijd serieus en proberen naar een goede en passende oplossing te zoeken, ook kunt u uw klacht kwijt bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

    Klachten kunt u uitsluitend schriftelijk sturen naar het volgende adres:
    Investico E-Commerce B.V.
    o.v.v. Klacht Servicedesk
    Postbus 75693
    1070 AR Amsterdam

    Na ontvangst ontvangt u binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over de inhoud van deze reactie van kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie van de Stichting Thuiswinkel.

    Business Desk voor zakelijke klanten

    Speciaal voor onze zakelijke klanten hebben wij deskundige medewerkers die u graag assisteren bij uw bestelling. Zakelijke klanten profiteren tevens van een aantal extra voordelen zoals:

    • Ontvangen van samples voorafgaand aan uw bestelling om de kwaliteit en kleur te bepalen.
    • Afspraak met een adviseur op uw kantoor voor een perfect advies in een persoonlijk gesprek.
    • Professioneel advies over custom-made artikelen.
    • Creatief en flexibel meedenken binnen uw wensenpakket.
    • Professionele afhandeling van uw logistieke wensen.
    • Verzending naar het buitenland, persoonlijke aflevering met onze eigen koeriersdienst.
    • Betaling achteraf met factuur.
    • Zeer ruime openingstijden ook 's avonds en in het weekend.
    Neem voor meer informatie contact op+31(0)20-8200019. Wij staan u graag te woord.

    Levering zonder BTW

    Voor onze buitenlandse zakelijke klanten hebben wij de mogelijkheid om bestellingen zonder BTW te leveren. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met onze medewerkers van de Business Desk. Zij informeren u graag over de mogelijkheden.

    Cadeaus

    Wilt u iemand verrassen met een bijzonder cadeau? Laat het door ons versturen. Speciaal hiervoor kunt u tijdens het bestelproces kiezen voor een ander bezorgadres. Hebt u speciale wensen? Wij proberen zoveel mogelijk aan uw wensen te voldoen. Speciale datum waarop het cadeau geleverd moet worden? Geen probleem!

    Onze Servicedesk help u graag hierbij op nummer +31(0)20-8200018.

    Cadeauverpakking

    Om het geven van een bijzonder cadeau nog leuker te maken hebben wij voor de meeste artikelen een of meerdere cadeauverpakkingen beschikbaar tegen een meerprijs.

    Uiteraard pakken wij uw bestelling voor u in. U hoeft niet meer te zoeken naar de juiste geschenkverpakking wat het beste bij het cadeau past. Dat hebben wij al voor u gedaan!

    Ruilen en retourneren van cadeaus

    Ook voor het ruilen of retourneren van cadeaus doen wij niet moeilijk. U hoeft geen bon te overleggen of andere zaken te doen die het ruilen onnodig ingewikkeld maken.

    Wel gelden de normale regels en retourprocedure voor cadeaus. U weet dus altijd waar u aan toe bent...u kunt met een gerust gevoel kopen!

    Kleurechtheid van productfoto's

    Onze productfoto's worden gemaakt door professionele fotografen en worden gecontroleerd en gecallibreerd op kleurechtheid.

    Ondanks onze zorgvuldigheid bestaat de mogelijkheid dat de kleur anders is als u het product ontvangt. De verschillen in weergave onstaan door de instellingen en kleurwarmte van uw monitor.

    Indien u zeker wilt zijn van de juiste kleur kunt contact opnemen met onze Servicedesk.

    Copyright & Disclaimer

    Op deze website rust auteursrechtelijke bescherming. Deze site is bestemd voor eigen of intern gebruik van onze klanten, waarbij het niet is toegestaan de site, teksten en productfoto's te verveelvoudigen anders dan door het downloaden en bekijken daarvan op een enkele computer, en/of het printen van een enkele hardcopy bestemd voor eigen gebruik.
    Zonder schriftelijke voorafgaande toestemming van Investico E-Commerce B.V. is het niet toegestaan deze site op andere wijze te verveelvoudigen, door te zenden of beschikbaar te stellen op een netwerk.

    Alle woord- en beeldmerken, iconen en foto's op deze website zijn eigendom van Investico E-Commerce B.V. tenzij anders aangegeven. Zonder schriftelijke toestemming van Investico E-Commerce B.V. is het niet toegestaan gebruik te maken van deze merken.

    Aansprakelijkheid

    Wij zijn niet aansprakelijk voor 'kennelijke' (type-)fouten.

    Bestellingen vanuit het buitenland

    Bestellen vanuit het buitenland is uiteraard ook mogelijk. Vanwege de uitstekende kwaliteit van onze producten sturen wij onze producten naar diverse internationale bestemmingen.

    Door middel van onze uitgebreide betaalmogelijkheden kunt u ook de betaling online voldoen. Let op de bezorging buiten Nederland is niet gratis en hiervoor gelden afwijkende tarieven afhankelijk van de eindbestemming.

    Buitenlandse bedrijven

    Voor buitenlandse (dochter) ondernemingen gevestigd binnen de EU bestaat de mogelijkheid om bestelling vrij van BTW te leveren. Tevens bestaat de mogelijkheid om te bestellen op rekening en achteraf te betalen per factuur.

    Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met u accountmanager van de Business Desk op nummer +31(0)20-8200018. Zij informeren u graag over de mogelijkheden.

    Algemene Voorwaarden Thuiswinkel

    Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 januari 2012.

    Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten.

    Inhoudsopgave:

    Artikel 1 - Definities
    Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
    Artikel 3 - Toepasselijkheid
    Artikel 4 - Het aanbod
    Artikel 5 - De overeenkomst
    Artikel 6 - Herroepingsrecht Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
    Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
    Artikel 9 - De prijs
    Artikel 10 - Conformiteit en garantie
    Artikel 11 - Levering en uitvoering
    Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
    Artikel 13 - Betaling
    Artikel 14 - Klachtenregeling
    Artikel 15 - Geschillen
    Artikel 16 - Branchegarantie
    Artikel 17 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
    Artikel 18 - Wijziging van de algemene voorwaarden Thuiswinkel

    Artikel 1 - Definities
    In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

    Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
    Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
    Dag: kalenderdag;
    Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
    Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
    Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
    Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die lid is van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
    Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;

    Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
    Naam ondernemer: Investico E-Commerce B.V.
    handelend onder de naam/namen: Stropdassen.NL, ManchetknopenOnline.NL, Ondergoedonline.NL, Babyvoedingswinkel.NL

    Vestigings- & bezoekadres:
    Amstelveenseweg 500
    1081 KL Amsterdam

    Telefoonnummer: 0208200018
    Bereikbaarheid:
    Vanaf maandag t/m zaterdag van 9:00 uur tot 21:00 uur
    E-mailadres: klantenservice@stropdassen.nl

    KvK-nummer: 34204357
    Btw-identificatienummer: NL820225447B01

    Indien de activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevant vergunningstelsel: de gegevens over de toezichthoudende autoriteit:

    Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:

    • de beroepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;
    • de beroepstitel, de plaats in de EU of de Europese Economische Ruimte waar deze is toegekend;
    • een verwijzing naar de beroepsregels die in Nederland van toepassing zijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijk zijn.

    Artikel 3 - Toepasselijkheid

    1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke totstandgekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
    2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
    3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
    4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

    Artikel 4 - Het aanbod

    1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
    2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
    3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
      • de prijs inclusief belastingen;
      • de eventuele kosten van aflevering;
      • de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
      • het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
      • de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
      • de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
      • de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
      • of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
      • de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;
      • de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
      • de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;
      • de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

    Artikel 5 - De overeenkomst

    1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
    2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
    3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
    4. De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
    5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
      1. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
      2. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
      3. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
      4. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
      5. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
    6. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

    Artikel 6 - Herroepingsrecht

    Bij levering van producten:

    1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Het herroepingsrecht geldt uitsluitend voor consumenten. Zakelijke bestellingen zijn nadrukkelijk uitgesloten van het herroepingsrecht.
    2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

    Bij levering van diensten:

    1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
    2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

    Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

    1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
    2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

    Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

    1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
    2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
      1. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
      2. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
      3. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
      4. die snel kunnen bederven of verouderen;
      5. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
      6. voor losse kranten en tijdschriften;
      7. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
    3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
      1. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
      2. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
      3. betreffende weddenschappen en loterijen.

    Artikel 9 - De prijs

    1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
    2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
    3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
    4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
      1. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
      2. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
    5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

    Artikel 10 - Conformiteit en Garantie

    1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
    2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

    Artikel 11 - Levering en uitvoering

    1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
    2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
    3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
    4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
    5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
    6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

    Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

    Opzegging

    1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
    2. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
    3. De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
      • te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
      • tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
      • altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.

    Verlenging

    1. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
    2. In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
    3. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand en een opzegtermijn van ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
    4. Een overeenkomsten met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.

    Duur

    1. Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste een maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.

    Artikel 13 - Betaling

    1. Voorzover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
    2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
    3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
    4. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

    Artikel 14 - Klachtenregeling

    1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
    2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
    3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
    4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org
    5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

    Artikel 15 - Geschillen

    1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
    2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
    3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
    4. Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.
    5. Wanneer de consument een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. Wanneer de ondernemer dat wil doen, zal de consument binnen vijf weken na een daartoe door de ondernemer schriftelijk gedaan verzoek, schriftelijk dienen uit te spreken of hij zulks ook wenst dan wel het geschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. Verneemt de ondernemer de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf weken, dan is de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.
    6. De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie. De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.
    7. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
    8. Indien naast de Geschillencommissie Thuiswinkel een andere erkende of bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is, is voor geschillen betreffende hoofdzakelijk de methode van verkoop of dienstverlening op afstand de Geschillencommissie Thuiswinkel bij uitsluiting bevoegd. Voor alle overige geschillen de andere erkende bij SGC of Kifid aangesloten geschillencommissie.

    Artikel 16 - Branchegarantie

    1. De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Thuiswinkel door haar leden, tenzij het lid besluit het bindend advies binnen twee maanden na de verzending ervan ter toetsing aan de rechter voor te leggen. Deze garantstelling herleeft, indien het bindend advies na toetsing door de rechter in stand is gebleven en het vonnis waaruit dit blijkt, in kracht van gewijsde is gegaan. Tot maximaal een bedrag van €10.000,- per bindend advies, wordt dit bedrag door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie aan de consument uitgekeerd. Bij bedragen groter dan €10.000,- per bindend advies, wordt €10.000,- uitgekeerd. Voor het meerdere heeft de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie een inspanningsverplichting om ervoor te zorgen dat het lid het bindend advies nakomt.
    2. Voor toepassing van deze garantie is vereist dat de consument een schriftelijk beroep hierop doet bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en dat hij zijn vordering op de ondernemer overdraagt aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Indien de vordering op de ondernemer meer bedraagt dan €10.000,-, wordt de consument aangeboden zijn vordering voor zover die boven het bedrag van €10.000,- uitkomt over te dragen aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, waarna deze organisatie op eigen naam en kosten de betaling daarvan in rechte zal vragen ter voldoening aan de consument.

    Artikel 17 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

    Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

    Artikel 18 - Wijziging van de algemene voorwaarden Thuiswinkel

    1. De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zal deze algemene voorwaarden niet wijzigen dan in overleg met de Consumentenbond.
    2. Wijzigingen in deze voorwaarden zijn slechts van kracht nadat deze op daartoe geëigende wijze zijn gepubliceerd, met dien verstande, dat bij toepasselijke wijzigingen gedurende de looptijd van een aanbod de voor de consument meest gunstige bepaling zal prevaleren.

    Adres Nederlandse Thuiswinkel Organisatie: Postbus 7001, 6710 CB Ede.


    De algemene voorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op natuurlijke personen. Voor zakelijke bestellingen en bestellingen op factuur zijn bovenstaande Algemene Voorwaarden uitdrukkelijk niet van toepassing. Dit betekent onder andere dat de herroepingstermijn niet van toepassing is. U kunt via deze link de algemene voorwaarden downloaden en printen: Algemene Voorwaarden PDF